Poznaj nowy typ kreacji - kreację algorytmiczną.

 Jesteśmy agencją kreatywną wykorzystującą najnowsze techniki przy opracowywaniu rozwiązań marketingowych, kampanii reklamowych oraz nowych produktów. Techniki te znane są pod nazwą myślenie algorytmiczne.

 

Dowiedz się więcejKontakt

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kreacja 2.0 nie jest tylko lepsza - ona jest niesamowita

Wierzysz w naukę? Myślenie algorytmiczne jest odkryciem naukowym, które wzmacnia kreatywność. To efekt dziesiątek lat badań nad nowymi rozwiązaniami zgłaszanymi do urzędów patentowych. Ich analiza pozwoliła wyodrębnić ok 40 powtarzalnych ścieżek postępowania, pozwalających stworzyć coś absolutnie nowego. Z tych ścieżek wyodrębniono 6 zasad, których stosowanie gwarantuje osiągnięcie niesamowitych wyników. Nasza agencja stosuje te zasady przy opracowywaniu rozwiązań kreatywnych, mechanizmów programów i konkursów a także przy tworzeniu nowych strategii marketingowych.   

Z naszych usług korzystają już:

[slide-anything id="98"]

Ja nie szukam – ja znajduję

Pablo Picasso

Na czym polega kreacja algorytmiczna i dlaczego warto ją zastosować?

Badania pokazują, że zwykle poszukując nowych rozwiązań ludzie fiksują się na tych, które już znają i które się sprawdziły. To sprawia, że nowe pomysły są zwyczajnie kalką wcześniejszych, z drobną modyfikacją. Żeby wymyślić naprawdę nowe rzeczy trzeba uwolnić się od własnych ograniczeń. Tego nie da się osiągnąć burzą mózgów i podobnymi technikami. Potrzebna jest metoda, która przyniesie nowe rezultaty. I tu właśnie wkraczają techniki algorytmicznego myślenia.

W czym stosujemy kreację algorytmiczną?

Przede wszystkim wspomaga ona pracę działu kreacji. Tworzymy reklamy, mechanizmy motywacyjne i strategie na podstawie matryc Creative Ad Templates. Tworzymy również niesamowite rozwiązania za pomocą narzędzi ASIT New Product Development.

Nie tracimy energii - Twojej i własnej

W przeciwieństwie do standardowej burzy mózgów, generującej mnóstwo (podobnych) pomysłów, kreacja z zastosowaniem algorytmów filtruje pomysły już na etapie ich tworzenia. Powstaje mniej propozycji, ale każda z nich jest efektem oryginalnej ścieżki dającej niezwykłe rezultaty.

Zawsze celujemy w sedno problemu

Korzystając z narzędzi algorytmicznego myślenia nie oddalamy się od centrum problemu. To pozwala maksymalnie skoncentrować wysiłek i zasoby na tym, co naprawdę przynosi efekty.  Im trudniejszy i bardziej skomplikowany jest problem, tym bardziej zaskakujące kreatywne rozwiązanie. 

 

Jak pracujemy?

Stosowane przez nas algorytmy ASIT (Advanced Systematic Inventive Thinking) wymuszają przekroczenie osobistych ograniczeń w poszukiwaniu rozwiązań. Dlatego badamy elementy składowe środowiska problemu/zadania z którym się mierzymy i filtrujemy je przez narzędzia ASIT. To sprawia, że jesteśmy w stanie wykonać niemal każdą Mission Impossible.

Czy potrzebujesz Kreacji algorytmicznej?

Burza mózgów jest narzędziem najczęściej używanym przez kreatywne teamy w agencjach reklamowych. Jej wadą jest to, że produkuje ona mnóstwo pomysłów, które są kalkami wcześniejszych rozwiązań. Dlatego rezultaty są zawsze podobne. 

Kreacja algorytmiczna działa jak sztuczna inteligencja – wprowadza zupełnie nowe mechanizmy do procesu kreacji. Czyni ją bardziej efektywną i tworzy zaskakujące rozwiązania. Takie, które są niezbędne zwłaszcza w środowisku ciężkiej konkurencji lub trudnej sytuacji makroekonomicznej. 

Czy nie masz dość zwyczajnej kreacji, która nie daje Ci żadnej przewagi?

  • setek podobnych do siebie pomysłów sprzedawanych jak największe odkrycia
  • nudnych, nie wnoszących niczego nowego koncepcji
  • rozwiązań, które są kopią tego, co oferuje Twoja konkurencja
  • pomysłów marketingowych, które stawiają Twoją firmę na końcu, albo w środku stawki zamiast być na czele

Spróbuj nowych rozwiązań, których nie można osiągnąć burzą mózgów i wyprzedź konkurencję.

  • kreacja zbudowana na podstawie najnowocześniejszych narzędzi algorytmicznych
  • naukowo udowodnione najskuteczniejsze algorytmy kreatywnego myślenia
  • wyjątkowo proste i eleganckie rozwiązania odpowiadające dokładnie na problem, który przedstawiasz
  • metodologia stosowana przez takich gigantów jak Intel, Ford i Motorola

Dowiedz się, co możemy dla Ciebie zrobić?

Umów się na rozmowę lub spotkanie.

Kreacja algorytmiczna naprawdę działa - i to jak!

Poznaj kilka case'ów algotytmicznego rozwiązywania problemów i przekonaj się sam.

Myślenie algorytmiczne to nie zwyczajny nowy trend. To potężne narzędzia kreatywnego rozwiazywania problemów, które dostarczają zaskakujących rozwiązań każdego dnia, w każdej dziedzinie. Zobacz, jak działają na przykładach.

Case 1: Problem kryje w sobie rozwiązanie

Konwencjonalne pomysły powstają poprzez poszukiwanie rozwiązań spoza rzeczywistości problemu. Narzędzia kreatywności algorytmicznej wymuszają poszukiwanie doskonałego rozwiązania w częściach składowych problemu.

Przykładowo – jeden z naszych klientów posiada lek. Jako lek nie może więc być objęty promocją sprzedaży czy konkursem. Konkurencja posiada preparat o takim samym składzie, zarejestrowany jako suplement diety – w tym wypadku może być objęty dowolnym rodzajem promocji. Na domiar złego preparat konkurencji ten jest tańszy. Jak rozwiazać ten problem?

Algorytmiczne myślenie nakazuje wykorzystanie tego, co jest największą słabością. Dlatego rozwiązaniem jest promowanie leku naszego klienta jako jedynego leku, który w przeciwieństwie do suplementów diety ma udowodnone działanie lecznicze. Tym samym zyskuje się przewagę w sytuacji, kiedy było się na przegranej pozycji bez zmiany jakichkolwiek cech produktu. Oto przykład myślenia algorytmicznego.  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Case 2: Złam symetrię a znajdziesz niespotykane rozwiązanie

Czy tego chcesz, czy nie, o rozwiązaniach myślisz w sposób symetryczny. Jeśli myślisz o moście będzie to zapewne linia prosta łącząca dwa brzegi. Złamanie symetrii pozwala stworzyć lub odkryć coś, na co nigdy byś nie wpadł. 

Za takim problemem mierzyli się inżynierowie projektujący  most przechyłowy. Podnoszenie mostu to dość kosztowny proces wymagający olbrzymiej energii. W trakcie projektowania ktoś jednak złamał symetrię zadając pytanie: kto powiedział, że most musi być prostą? Zaprojektowany został most w kształcie łuku, a właściwie dwóch łuków. Siły zostały rozłożone w taki sposób, żeby drugi, górny łuk odciążał główną część podnoszonego mostu. Dzięki temu do podniesienia jezdni wystarczy niewielki przechył.. Proste i energooszczędne rozwiązanie, na które nie sposób wpaść myśląc symetrycznie. 

Zastanawiasz się, co myślenie algorytmiczne może zrobić dla Twojej firmy? Napisz do nas.

Case 2: Złam symetrię a znajdziesz niespotykane rozwiązanie

Czy tego chcesz, czy nie, o rozwiązaniach myślisz w sposób symetryczny. Jeśli myślisz o moście będzie to zapewne linia prosta łącząca dwa brzegi. Złamanie symetrii pozwala stworzyć lub odkryć coś, na co nigdy byś nie wpadł. 

Za takim problemem mierzyli się inżynierowie projektujący  most przechyłowy. Podnoszenie mostu to dość kosztowny proces wymagający olbrzymiej energii. W trakcie projektowania ktoś jednak złamał symetrię zadając pytanie: kto powiedział, że most musi być prostą? Zaprojektowany został most w kształcie łuku, a właściwie dwóch łuków. Siły zostały rozłożone w taki sposób, żeby drugi, górny łuk odciążał główną część podnoszonego mostu. Dzięki temu do podniesienia jezdni wystarczy niewielki przechył.. Proste i energooszczędne rozwiązanie, na które nie sposób wpaść myśląc symetrycznie. 

Zastanawiasz się, co myślenie algorytmiczne może zrobić dla Twojej firmy? Napisz do nas.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skontaktuj się z nami

Jeśli jesteś zainteresowany nowymi rozwiązaniami dla twojej firmy stworzonych przy zastosowaniu algorytmicznych metod kreatywnego myślenia – zapraszamy do kontaktu. Napisz do nas a odezwiemy się w ciągu 24 godzin.