Tworzymy najskuteczniejsze programy dla farmacji
oraz dostarczamy sprawdzone rozwiązania Pharmamarketingu
Poznaj nasze programy dla farmacji!
Programy lojalnościowe, motywacyjne, akcje handlowe, konkursy dla pierwszego stołu i dla pacjentów, sell-in, sell-out dla wszystkich rodzajów leków i produktów medycznych. Jesteśmy doświadczonym partnerem i dostarczamy dedykowane rozwiązania, które nie zawodzą.
Sprawdź nas. Mamy nie tylko bogate doświadczenie. Oferujemy skrojone na miarę rozwiązania, żeby Twoje działania marketingowe w aptekach były naprawdę skuteczne, bezpieczne a udział w nich pozostawał pozytywne wrażenie.
Znajdziemy odpowiedni mechanizm dla Twoich produktów dostosowany do Twojego budżetu i możliwości sales-force.
Prowadzimy skuteczne programy od 2007 r!
Nasze programy składają się z następujących modułów:
Sell-in
Akcje sell-inowe stworzone specjalnie dla aptek pozwalają skutecznie zwiększać obroty. Dzięki autorskiemu mechanizmowi opartemu na możliwości zamiany rabatów na nagrody rzeczowe jesteśmy w stanie motywować apteki do regularnych zakupów na określone kwoty. Programy sell-in naszego autorstwa sprawdzają się szczególnie w przypadku wielu produktów. Naszymi działaniami obejmujemy zarówno suplementy diety jak i leki OTC oraz RX.
Regularne zamówienia
Jednym z kluczowych czynników dobrej relacji biznesowej jest regularność zamówień. Stworzyliśmy dodatkowy komponent do naszego programu sell-in, który pozwala nagradzać apteki za składanie comiesięcznych zamówień na określoną kwotę. Z każdym miesiącem wzrasta mnożnik punktowy. W przypadku braku zamówienia mnożnik wraca do poziomu podstawowego. Dlatego opłaca się zamawiać.
Ekspozycja
Nie jest tajemnicą, że produkty lepiej eksponowane sprzedają się lepiej. Dlatego opracowaliśmy efektywny moduł nagradzania aptek za odpowiednią ekspozycję. Punkty otrzymuje się za okazanie dowodu prawidłowej ekspozycji w postaci zdjęcia. Moduł może być traktowany osobno, lub jako część większego programu sell-in. To pozwala uzupełnić standardowe działania pro-sprzedażowe dzięki czemu akcje w aptekach stają się pełniejsze i bardziej atrakcyjne.
Sell-out
Z uwagi na obostrzenia prawne programy sell-outowe prowadzone są głównie dla suplementów diety i wyrobach medycznych. W przypadku akcji sell-out bezpośrednim odbiorcą są farmaceuci (w akcjach sell-in uczestnikami są apteki). Od rekomendacji farmaceutów zależy to, jak dobrze radzi sobie dany produkt albo marka. Pacjenci mają zaufanie do opinii farmaceutów oraz ich wiedzy. Dlatego dobrze skonstruowany sell-out jest kluczowy do zapewnienia sukcesu marce.
Konkursy dla Pacjentów
Pacjenci kochają konkursy a naszym zadaniem jest zaspokoić ich pragnienie poprzez stworzenie angażujących mechanizmów i zaproponowanie ciekawych nagród. Akcje dla pacjentów mają bezpośredni wpływ na sprzedaż, dlatego są chętnie wybierane w sezonie sprzedażowym danego preparatu. Z uwagi na obostrzenia prawne nie dotyczą leków OTC i RX. Konkursy mogą obejmować 1 lub kilka produktów równocześnie.
Programy hybrydowe
Synergia działań jest bardzo korzystnym rozwiązaniem również w pharmamarketingu. Program hybrydowy to taki, który w obrębie jednej akcji oddziałuje na kilka kluczowych grup: na przykład farmaceutów i pacjentów.. Farmaceuci biorą udział w programie sell-out a w tym samym czasie pacjenci uczestniczą w konkursie z nagrodami. Grupy uczestników dobierane są przez nas w taki sposób, żeby działanie było jak najbardziej efektywne.
Poznaj Również program w formie konkursu!
Stosujemy proste i efektywne rozwiązania nawet do najbardziej złożonych projektów.
Proste rozwiązania są zazwyczaj najbardziej efektywne, dlatego nie oferujemy największych fajerwerków, bo one zwykle nie działają. Zamiast tego skupiamy się na sprawdzonych i doskonale dobranych komponentach dobrego programu. Tak, żeby osiągać najlepsze wyniki jednocześnie ograniczając niepotrzebne wydatki budżetowe. Z doświadczenia wiemy, że nawet najbardziej złożone programy takie jak hybrydowe akcje kierowane jednocześnie do farmaceutów, pacjentów i lekarzy mogą i powinny być zbudowane tak, żeby nie było w nich niepotrzebnych elementów. To sprawia, że nasze akcje mają przejrzystą mechanikę i bardzo jasno określone cele działania. Każdy z uczestników doskonale wie, jakie ma zadania i jakie otrzyma nagrody..
Od początku naszym założeniem było dostarczanie branży farmaceutycznej usług, które z jednej strony będą skuteczne a z drugiej będą w pełni zgodne z obowiązującym prawem farmaceutycznym. Wszystkie programy, które stworzyliśmy spełniają te kryteria. Wspólnie z naszym partnerem – Kancelarią DZP budujemy za każdym razem doskonale konstrukcje marketingowe, prawne i fiskalne, które nie mają sobie równych. Dzięki temu jesteśmy w stanie działać w najbardziej wymagających projektach i odnosić w nich sukcesy dla naszych klientów, a także dla siebie.
Robert Wasiak
Client Service Director
So What
Umów się z nami na rozmowę
Zadzwoń: +48 502 165 435 lub wypełnij formularz: