Program lojalnościowy, który oferuje wszystkie korzyści konkursu?

Poznaj Konkurs Lojalnościowy – nowe rozwiązanie w marketingu lojalnościowym i dowiedz się, ile możesz zaoszczędzić.

Konkurs Lojalnościowy.

Skąd pomysł na program lojalnościowy i konkurs w jednym?

Wielokrotnie spotykamy się w naszej pracy z pytaniem: w jaki sposób możemy sprawić, żeby program był bardziej efektywny kosztowo? Naszą odpowiedzią jest najnowsza propozycja mechaniki, która łączy w sobie siłę programu lojalnościowego z korzyściami finansowymi wynikającymi z organizacji konkursu. Nad tym i podobnymi rozwiązaniami pracujemy wspólnie z agencją prawną DZP, która specjalizuje się w sprawach prawno-podatkowych. Konkurs lojalnościowy uzyskał również pozytywną interpretację Krajowej Informacji Skarbowej.

Jakie są korzyści prowadzenia konkursu lojalnościowego zamiast programu?

i

Bez zbędnych PITów

Z uwagi na formę konkursu, uczestnicy nie mają obowiązku zgłaszania wygranej w urzędach skarbowych, zatem nie ma konieczności wystawiania PITów.

Korzystne stawki podatkowe za nagrody

Podatki od nagród w konkursach mają korzystniejszą stawkę niż premie w programach. Dlatego większa część budżetu może być wydana efektywnie – na nagrody a nie na podatki.

~

100% bezpieczne rozwiązanie

Mechanizm, który opracowaliśmy nie jest próbą ominięcia prawa. Nasi klienci otrzymali pozytywne opinie Krajowej Informacji Skarbowej do prowadzonych przez nas działań. jest to rozwiązanie bezpieczne.

Zero kosztów transportu

W programie o konstrukcji konkursu można odejść od tradycyjnych nagród na rzecz e-voucherów. To rozwiązanie pozwala ograniczyć koszty transportu i skrócić czas dostawy.

Tysiące nagród u popularnych partnerów

Współpracujemy z najpopularniejszymi sieciami handlowymi i usługowymi w Polsce. Ich bogata oferta sprawia, że każdy uczestnik znajdzie dla siebie coś interesującego.

Intuicyjna mechanika dla uczestników

Nie bez znaczenia dla uczestników jest fakt, że z ich punktu widzenia, konkurs lojalnościowy jest bardzo prostą konstrukcją, w której zebrane za konkretne działania punkty wymienia się na nagrody. Mechanizm, który doskonale znają i lubią.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

O nas

Jesteśmy agencją BTL z 14 letnim doświadczeniem w prowadzeniu programów lojalnościowych, motywacyjnych i partnerskich programów b2b dla klientów różnorodnych branż. Obsługujemy programy od A do Z – od stworzenia mechanizmu i kreacji, przez wdrożenie, weryfikację punktacji, wydawanie nagród oraz rozliczenie. Na każdym etapie dostarczamy nie tylko ciekawe, angażujące rozwiązania, ale również skuteczne, przynoszące korzyści mechanizmy.  Naszym najnowszym dzieckiem są programy, które działają jak konkursy – przez co wymagają znacznie mniej formalności i pozwalają zoptymalizować koszty podatkowe. 

Pracowali z nami już:

[slide-anything id="98"]

Spotkajmy się!

Dowiedz się więcej na temat programu skonstruowanego jak konkurs i dowiedz się, ile możesz zaoszczędzić. Spotkajmy się lub porozmawiajmy telefonicznie. Na pewno warto